Trobada de la Fundació Barça amb els presidents de les diputacions catalanes

El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en la trobada que organitza la Fundació Barça amb els presidents de les diputacions catalanes, acompanyat del diputat Jordi Verdú.   La reunió tindrà lloc a la Sala de Presidència de La Llotja President Suñol del FC Barcelona i comptarà amb la participació de la vicepresidenta institucional del FC Barcelona, Elena Fort, i la directora general de la Fundació Barça, Marta Segú.   Al final de la trobada s’hi afegirà el president de l’entitat blaugrana, Joan Laporta.

Descarregar esdeveniment