Trobada de la festa de Carnestoltes
La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà en la trobada i el dinar que, amb motiu de la celebració de la festa del Carnestoltes, organitza l’Ajuntament de Miralcamp al pavelló poliesportiu. Perelló estarà acompanyada per l’alcalde del municipi, Melcior Claramunt; i pel vicepresident cinquè de la Diputació, Enric Mir. (El servei de premsa oferirà informació d’acte acte)