Trobada amb els mitjans de comunicació
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, celebrarà la tradicional trobada amb els mitjans de comunicació de les comarques de Lleida amb motiu de la celebració de les festes de Nadal a l’Institut d’Estudis Ilerdencs. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)