Trobada amb els alcaldes dels municipis de la Segarra

La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, presidirà la trobada amb els alcaldes dels municipis de la Segarra, que se celebrarà a la Sala de Plens del Consell Comarcal de la Segarra.

Descarregar esdeveniment