Trobada amb els alcaldes de la Noguera
La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, mantindrà una trobada amb els alcaldes de la Noguera a la seu del Consell Comarcal de la Noguera. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)
La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, mantindrà una trobada amb els alcaldes de la Noguera a la seu del Consell Comarcal de la Noguera. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)