Trobada amb els alcaldes de la Noguera

La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, mantindrà una trobada amb els alcaldes de la Noguera a la seu del Consell Comarcal de la Noguera.   (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment