Trobada amb alcaldes de la comarca de l'Urgell
La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, presidirà la trobada amb els alcaldes dels municipis de l’Urgell, que se celebrarà al Consell Comarcal de l’Urgell.
La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, presidirà la trobada amb els alcaldes dels municipis de l’Urgell, que se celebrarà al Consell Comarcal de l’Urgell.