Trobada amb alcaldes de la comarca de l’Alt Urgell

La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, presidirà la trobada amb els alcaldes dels municipis de l’Alt Urgell a Arsèguel. (El servei de premsa servirà informació d’aquests actes)

Descarregar esdeveniment