Tertúlia promoguda per la Diputació de Lleida a l’IEC en homenatge a Josep Vallverdú. Sala Prat de la Riba de l’IEC a Barcelona
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en el segon acte organitzat en reconeixement a la trajectòria literària de Josep Vallverdú que es farà durant tot l’any a diferents punts dels Països Catalans. Es tracta d’una tertúlia que se celebrarà a la Sala Prat de la Riba de l’IEC a Barcelona i portarà per títol “La llengua com a eina d’ofici”. També assistirà la vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, i el director de l’IEI, Josep Maria Solé i Sabaté. L’acte anirà a càrrec del president de l’IEC, Salvador Giner; dels membres de la secció filològica, Joan Veny, Gemma Rigau i Joaquim M. Puyal (moderador). Aquestes activitats estan organitzades per la Diputació de Lleida, a través de l’IEI.