Tertúlia del programa Via Lliure de RAC1
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la tertúlia del Via Lliure de RAC1 que farà el programa al Pati de l’IEI amb motiu de la celebració del 75è aniversari de l’Institut d’Estudis Ilerdencs. Lleida, 25 de març de 2017