Taula rodona ‘Tecnologia i innovació en l'ús de l'aigua’, en el marc del cicle ‘L’aigua, un diàleg necessari'
El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, assistirà a la taula rodona ‘Tecnologia i innovació en l'ús de l'aigua’, en què hi participaran Joaquim Bellvert, Enric Ortega i Xavier Díaz, amb Conxita Villar com a moderadora.
El col·loqui es farà a l’Aula Magna, en el marc del cicle ‘L’aigua, un diàleg necessari. Passat, present i futur d’un recurs essencial’.