Taula inaugural del 23è Mercat de Tecnologia de Lleida
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en la taula inaugural del 23è Mercat de Tecnologia de Lleida, que se celebrarà a l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la UdL. Castro compatirà protagonisme amb el director adjunt a la direcció dels Serveis Territorials de Lleida del Departament d’Educació i Formació Professional, Josep Domingo; el vicerector de Docència de la UdL, Manel Ibáñez Plana, i la presidenta del Consell Social de la UdL, Carmina Chia Forradellas.