‘Tasta Lleida’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participa en el Tasta Lleida 2025 des del Mercat de Sant Antoni de Barcelona, una jornada de maridatge de productes amb segell de qualitat de la demarcació de Lleida organitzada pel Consell Regulador de la DOP Pera de Lleida, amb la participació de ‘Gust de Lleida’, la marca agroalimentària de la Diputació de Lleida, els consells reguladors de la DOP Formatge de l’Alt Urgell i la Cerdanya, la DOP Les Garrigues, la DOP Costers del Segre, la IGP Torró d’Agramunt i el Consell Català de la Producció Integrada. Els tastos començaran a les 11.30 hores i s’allargaran fins a les 14 hores. Abans del darrer tast, a les 13.15 hores, Talarn atendrà els mitjans de comunicació amb el conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Òscar Ordeig, i la comissionada de Promoció Econòmica, Comerç i Restauració de l’Ajuntament de Barcelona, Nadia Quevedo. De part de la Diputació de Lleida també hi assistiran el vicepresident Agustí Jiménez; el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú; els diputats Jaume Ars i Joan Simeón, i el director del Patronat de Promoció Econòmica, Ramon Boixadera.