Sopar solidari en benefici de l’Associació REFEM

El vicepresident primer, Jordi Latorre, i la diputada Helena Martínez assistiran al sopar solidari en benefici de l’Associació REFEM, que se celebrarà al restaurant Palau de Margalef, organitzat per l’Associació d’Empresàries de Lleida.

Descarregar esdeveniment