Sopar solidari del 30è aniversari de Salut Mental Ponent

El vicepresident Agustí Jiménez i els diputats Òscar Martínez i Fermí Masot assistiran al sopar solidari del 30è aniversari de Salut Mental Ponent, que tindrà lloc al bar-restaurant de l’edifici del rectoral de la UdL.   L’acte comptarà amb la intervenció de la presidenta de Salut Mental Ponent, Maria Ribó, i l’assistència de la presidenta de la Federació Salut Mental Catalunya, Mercè Torrentallé, entre d’altres.

Descarregar esdeveniment