Sopar institucional de la campanya 'El millor plat de Lleida'

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en el sopar institucional de la campanya 'El millor plat de Lleida' impulsat per la Institució Catalana d'Estudis Agraris (ICEA), i el grup Segre, en col·laboració amb el Patronat de Promoció Econòmica a través de ‘Gust de Lleida’, el Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació a través de la Regió Mundial de la Gastronomia i l'Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran (IDAPA).   El sopar —que tindrà lloc al restaurant La Boscana de Bellvís— comptarà també amb l’assistència del vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez, i del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú.

Descarregar esdeveniment