Sopar dels Premis ‘Ara Lleida’ del Campionat d’Espanya i de Catalunya d’Autocròs. Restaurant Big Ben. Golmés
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, assistirà al sopar del Premis ‘Ara Lleida’, corresponent al Campionat d’Espanya i de Catalunya d’Autocròs, que se celebrarà al restaurant Big Ben de Golmés