Sopar de germanor per la festivitat de Sant Blai

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, participarà en el sopar de germanor que, amb motiu de la celebració de la festivitat de Sant Blai, tindrà lloc al local social de Castellnou de Seana. Perelló estarà acompanyada de l’alcalde del municipi, Jordi Llanes.

Descarregar esdeveniment