Sopar de germanor de celebració de la festivitat de Sant Isidre per part del Col·legi d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Lleida
El diputat Fermí Masot, participarà en el sopar de germanor de celebració de la festivitat de Sant Isidre per part del Col·legi d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Lleida, que tindrà lloc al restaurant Davall de la Llotja de Lleida. Durant l’acte s’homenatjarà els professionals que enguany assoleixen els 25, 40 i 50 anys de col·legiació.