Sopar de germanor de celebració de la festivitat de Sant Isidre per part del Col·legi d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Lleida

El diputat Fermí Masot, participarà en el sopar de germanor de celebració de la festivitat  de Sant Isidre per part del Col·legi d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Lleida, que tindrà lloc al restaurant Davall de la Llotja de Lleida.   Durant l’acte s’homenatjarà els professionals que enguany  assoleixen els 25, 40 i 50 anys de col·legiació.

Descarregar esdeveniment