Sopar de gala i lliurament del guardó Romànico d’Or. Sala Capitular de La Canonja de la Seu Vella
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, assistirà al sopar de gala i lliurament del guardó Romànico d’Or.
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, assistirà al sopar de gala i lliurament del guardó Romànico d’Or.