Sopar de Gala de celebració del 50è aniversari de la fundació de Fruilar
La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa Perelló, assistirà al sopar de Gala de celebració del 50è aniversari de la fundació de Fruilar. Lleida, 24 d'octubre de 2015
La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa Perelló, assistirà al sopar de Gala de celebració del 50è aniversari de la fundació de Fruilar. Lleida, 24 d'octubre de 2015