Sopar de Gala de celebració del 50è aniversari de la fundació de Fruilar

La vicepresidenta primera de la Diputació, Rosa Perelló, assistirà al sopar de Gala de celebració del 50è aniversari de la fundació de Fruilar. Lleida, 24 d'octubre de 2015

Descarregar esdeveniment