Sopar commemoratiu del 60è aniversari de la Cooperativa d'Artesa de Segre
La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, assistirà al sopar commemoratiu del 60è aniversari de la Cooperativa d'Artesa de Segre, que tindrà lloc al poliesportiu Municipal d'Artesa de Segre. Perelló estarà acompanyada del vicepresident quart de la Diputació, Eloi Bergós. També hi assistiran l’alcalde d’Artesa de Segre, Mingo Sabanés; el president i el gerent de la Cooperativa d’Artesa de Segre, Joan Serra i Josep Soldevila, respectivament; i la vicepresidenta del Consell Comarcal de la Noguera, Sònia Valero, entre altres. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)