Sopar benèfic de la Fundació Esclerosi Múltiple de Lleida
El diputat Paco Cerdà assistirà al sopar benèfic que organitza la Fundació Esclerosi Múltiple de Lleida per recaptar fons per millorar la qualitat de vida de les persones afectades, promoure la inserció laboral de les persones amb discapacitat física i continuar investigant. Lleida, 8 d'octubre de 2015