Sopar benèfic a favor de l’Associació Alzheimer de Tàrrega.
La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló, i la diputada Josefina Bernades, assistiran al 3r Sopar benèfic a favor de l’Associació Alzheimer de Tàrrega, que tindrà lloc al restaurant El Gat del Rosal, de Tàrrega.