Sopar amb motiu del 20è aniversari de l’Associació de Salut Mental de Ponent. Palau de Congressos de La Llotja
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, assistirà al sopar amb motiu del 20è aniversari de l’Associació de Salut Mental de Ponent. A l’acte també assistirà el diputat Antoni Ponz.