Signatura d’un conveni de traspàs del tram urbà de la LV-2021 entre la Diputació de Lleida i l’Ajuntament de Tàrrega. Despatx del president.

El president de la Diputació, Joan Reñé, i l’alcaldessa de Tàrrega, Rosa M. Perelló, signaran un conveni de traspàs del tram urbà de la LV-2021 entre la Diputació de Lleida i l’Ajuntament de Tàrrega

Descarregar esdeveniment