Signatura d’un conveni de col·laboració per a la posada en marxa de la campanya pilot de micromecenatge publicoprivada a l’Alt Pirineu i l’Aran
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i els representants dels Consells Comarcals de l’Alt Urgell, l’Alta Ribagorça, el Pallars Jussà i el Pallars Sobirà, signaran un conveni per a la col·laboració del projecte de matchfunding ‘Arrela’t’ a l’Alt Pirineu i l’Aran, a través de la plataforma Goteo.org. L’acte de la signatura del conveni, que tindrà lloc el proper divendres 30 de juliol, a la Sala Polivalent de la Diputació de Lleida, comptarà amb l’assistència del vicepresident del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, Sergi Parramón; la presidenta del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, M. José Erta; el president del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Carlos Isús; el president del Consell Comarcal del Pallars Jussà, Josep M. Mullol; el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Carles Gibert, i el director del Patronat de Promoció Econòmica, Ramon Boixadera.