Signatura dels convenis de les quatre diputacions i el Conselh Generau d’Aran amb l’ACM-FMIT per impulsar un nou servei d’assistència urbanística als ajuntaments
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; la presidenta de l’Associació Catalana de Municipis, Meritxell Budó; el president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer; la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, i la síndica del Conselh Generau d’Aran, Maria Vergés, signaran un conveni de col·laboració per posar en marxa un nou servei d’assistència urbanística adreçat als ajuntaments, amb especial atenció als municipis amb menys recursos tècnics i jurídics.