Signatura del protocol general de col·laboració per a l’impuls del Centre d’Innovació Digital Agroalimentari i Forestal de Catalunya

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte de signatura del protocol general de col·laboració per a l’impuls del Centre d’Innovació Digital Agroalimentari i Forestal de Catalunya, que es farà al Pati de l’IEI.   Talarn estarà acompanyat de la consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Teresa Jordà; l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, i el rector de la UdL, Jaume Puy, a més de representants d’empreses i entitats participants en el projecte.

Descarregar esdeveniment