Signatura del conveni regulador de la delegació de la Gestió i recaptació de sancions de Trànsit a l’Ajuntament de Tàrrega. Despatx del President

 El president de la Diputació, Joan Reñé, i l’alcaldessa de Tàrrega, Rosa M. Perelló, signaran un conveni regulador de la delegació de facultats de gestió, encàrrec de gestió i recaptació de les sancions de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària entre la Diputació de Lleida i l’Ajuntament de Tàrrega.  

Descarregar esdeveniment