Signatura del conveni per al desenvolupament del projecte d’innovació territorial a les comarques de Lleida i Osca amb el Ministeri de Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; el president de la Diputació d’Osca, Miguel Gracia; i la síndica del Conselh Generau d’Aran, Maria Vergés, signaran un conveni de quatre anys amb el Ministeri de Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, representat pel secretari general de Repte Demogràfic, Francesc Boya, per al desenvolupament del projecte d’innovació territorial de les comarques d’Osca i Lleida i el desenvolupament de cèl·lules d’innovació rural com a instrument innovador per abordar el despoblament i amb capacitat de ser replicat en altres territoris rurals afectats pel repte demogràfic. L’acte de signatura –que tindrà lloc al Conselh Generau d’Aran, a Vielha– comptarà amb l’assistència del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert.