Signatura del conveni per al desenvolupament del projecte de formació en manteniment aeronàutic a l’Aeroport de Lleida-Alguaire, anualitats 2021 i 2022
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Olga Arnau, signaran el conveni per al desenvolupament del projecte de formació en manteniment aeronàutic a l’Aeroport de Lleida-Alguaire corresponent a les anualitats 2021 i 2022. L’acte comptarà amb l’assistència dels vicepresidents de la Diputació, Jordi Latorre, Estefania Rufach, Antoni Navinés i Ferran Accensi, així com de la regidora de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Mercè Mateu, i el gerent de l’Institut d’Educació i Treball (IMET) de Vilanova i la Geltrú, Jordi Palacios. L’acte tindrà lloc a la Sala Polivalent de la Diputació de Lleida.