Signatura del conveni pel desplegament de la Llei 18/2020 de facilitació de l'activitat econòmic

El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació, Carles Gibert, participarà en l’acte de signatura del conveni pel desplegament de la Llei 18/2020, de facilitació de l’activitat econòmica, pel qual s’aplica el principi només una vegada (only once) pel qual empreses i emprenedors només hauran d’aportar una única vegada les seves dades en tots els seus tràmits amb totes les administracions.   L’acte estarà presidit pel conseller del departament de Treball i Empresa, Roger Torrent, i comptarà amb la participació de representants del departament de la Presidència; departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori; el Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC); la resta de diputacions catalanes; l’Ajuntament de Barcelona; l’Associació Catalana de Municipis i Comarques, i la Federació de Municipis de Catalunya.  

Descarregar esdeveniment