Signatura del conveni entre la Diputació de Lleida i la FECOM. Despatx del President

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, signarà un conveni de col·laboració amb la presidenta de la FECOM, Mª Rosa Eritja.  

Descarregar esdeveniment