Signatura del conveni entre la Diputació de Lleida i el Patronat de la Fundació Sant Ignasi de Loyola. Despatx del President

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i el president del Patronat de la Fundació Sant Ignasi de Loyola, Joan Suñol, signaran un conveni de col•laboració per afavorir la prevenció sanitària dels marginats en el marc del programa ‘Reducció de Danys’.  

Descarregar esdeveniment