Signatura del conveni entre el Govern i les quatre diputacions catalanes per desenvolupar el Pla Extraordinari d’Assistència Financera Local
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, signarà, juntament amb els presidents de les tres diputacions catalanes, el conveni de col·laboració amb el Govern per desenvolupar el Pla Extraordinari d’Assistència Financera Local. L’acte, que se celebrarà al Saló Torres Garcia del Palau de la Generalitat, estarà presidit pel president de la Generalitat, Artur Mas, i comptarà amb la participació de la vicepresidenta, Joanna Ortega, i el conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell. També hi prendran part els presidents de l’Associació Catalana de Municipis (ACM), Miquel Buch, i de la Federació Catalana de Municipis (FCM), Manuel Bustos, a més dels presidents de les quatre diputacions catalanes.