Signatura del conveni de cooperació en matèria de polítiques de prevenció i de lluita contra la violència masclista i domèstica. Sala d’actes del Departament d’Interior. Barcelona

La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà en l’acte de signatura del conveni de cooperació en matèria de polítiques de prevenció i de lluita contra la violència masclista i domèstica. Es tracta d’un conveni que signaran les quatre diputacions catalanes, el Departament d’Interior, el Departament de Benestar i Família i l’Obra Social de La Caixa.  

Descarregar esdeveniment