Signatura del conveni de col·laboració per a les despeses socials i sanitàries derivades de la campanya de treballadors temporers per la fruita 2021 a causa de la Covid-19

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, acompanyats de la diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional de la Diputació, Helena Martínez, i la sisena tinent d’alcalde i regidora de Recursos Municipals, Hisenda i Salut de l’Ajuntament, Montserrat Pifarré, signaran el conveni entre les dues institucions per tal de fer front a les despeses d’assistència social derivades de la campanya de treballadors temporers per la fruita que puguin resultar afectats per la situació de la Covid-19 i que requereixen atencions socials i sanitàries específiques.   La presentació —que comptarà també amb l’assistència de l’assessor en matèria de Salut Pública a la Diputació, Jordi Cortada— tindrà lloc a la Sala Viladrich de la Diputació de Lleida.

Descarregar esdeveniment