Signatura del conveni de col·laboració entre la Diputació de Lleida i el Grups d’Acció Local (GAL) del conjunt del territori
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i els representants dels Grups d’Acció Local (GAL) —Leader Ponent, Pirineu Occidental, Alt Urgell-Cerdanya, Catalunya Central i Noguera-Segrià Nord— signaran un conveni de col·laboració, per a l’execució de la “Diagnosi de la situació energètica municipal, debat al territori i formació tècnica sobre eficiència energètica”. L’acte de la signatura del conveni entre ambdues institucions, comptarà amb l’assistència, per a Leader Ponent, del president, Rafael Panadés Farré, i la gerent, Teresa Fuentes; per al Pirineu Occidental, el president, Miquel M. Bretcha Vivó, i la gerent, Marian Rius; per a l’Alt Urgell-Cerdanya, la presidenta, Josefina Ladós, i la gerent, Mireia Font, per al Grup Catalunya Central, el president, Francesc Lluch, i el gerent, Jordi Vilalta i, per al Grup Noguera-Segrià Nord, queden excusats. També hi assistiran el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Carles Gibert, i el director del Patronat de Promoció Econòmica, Ramon Boixadera. La signatura tindrà lloc el proper 8 de novembre a la Sala Polivalent de la Diputació de Lleida. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)