Signatura del conveni de col·laboració amb l’Associació Salut Mental Catalunya-Terres de Lleida, Coordinadora d’Entitats de Salut Mental i Addiccions, per al 2021
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el president de la Coordinadora d’Entitats de Salut Mental (ASM) i Addiccions i president de l’ASM Pla d’Urgell, Josep Lavin, acompanyat del diputat de Salut Pública, Albert Bajona, signaran el conveni de col·laboració per a aquesta anualitat. L’acte —que tindrà lloc a la Sala Polivalent de la Diputació de Lleida— comptarà amb l’assistència de la tècnica de la Coordinadora d’Entitats Terres de Lleida, Marta Burgell; i els representants de l’ASM Ondara Sió, Jaume Azcona; de l’ASM Ponent, Maria Ribó; de l’ASM Pallars, Anna San Martín; de l’ASM Noguera, Mercè Torrentallé; de l’Associació TAMA, Rosa Ticó, de l’Associació Alba, Maite Trepat, i de l’Associació Alba Jussà, David Marchal.