Signatura del conveni de col·laboració amb la UdL per la Càtedra Ricard Viñes
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn i la rectora de la UdL, Maria Àngels Balsells, signaran el conveni de col·laboracióestratègica pel qual la institució provincial aportarà 45.000 € per les anualitats 2026-2027 a la Càtedra Ricard Viñes.L’acte —que tindrà lloc a l’edifici Rectorat, de la Universitat de Lleida — comptarà també amb l’assistència de la vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro, el director de la Càtedra Ricard Viñes, Màrius Josep Bernadó, la rectora magnífica de la Universitat de Lleida, M. Àngels Balsells, i la vicerectora de Transferència i Territori, Eva Martín.