Signatura del conveni de col·laboració entre la Diputació de Lleida i l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida. Despatx del President

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i el director executiu de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida, Antoni Pallès signaran el conveni que defineix el Pla estratègic de l’orquestra per l’any 2012 entre l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI) i la Fundació Privada de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida. A la signatura també assistirà la vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol.

Descarregar esdeveniment