Signatura del conveni de col·laboració de la Diputació amb “la Caixa” per la recuperació dels espais naturals de la demarcació de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i el director territorial de “la Caixa” a Catalunya, Jaume Masana, signaran la renovació del conveni per a la conservació dels espais naturals de Lleida i la inserció de col•lectius en risc d’exclusió a través d’iniciatives mediambientals. A l’acte també assistirà la diputada Josefina Bernades; el director de l’Àrea de Negoci de “la Caixa” a Lleida, Ignasi Fanlo, i el director de Banca d’Institucions de “la Caixa” a Lleida, Geremi Cami. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)   Lleida, 11 de novembre de 2014

Descarregar esdeveniment