Signatura del Conveni de col·laboració amb l'Orquestra Julià Carbonell

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, signarà el conveni de col·laboració amb l'Orquestra Julià Carbonell. (El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 20 d'abril de 2015

Descarregar esdeveniment