Signatura del conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Tàrrega per delegar la gestió de les sancions de trànsit. Despatx del president
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i l’alcaldessa de Tàrrega, Rosa M. Perelló, signaran el conveni de col·laboració per delegar la gestió de les sancions de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària del municipi a l’Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL) de la Diputació de Lleida.