Signatura del conveni de col·laboració amb els ajuntaments de Vielha, Cervera i Almacelles per delegar la gestió de les sancions de trànsit. Sala Viladrich de la Diputació de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i els alcaldes de Vielha, Cervera i Almacelles, Alejandro Moga, Ramon Royes i Josep Ramon Ibarz respectivament, signaran el conveni de col·laboració per delegar la gestió de les sancions de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària dels municipis a l’Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL) de la Diputació de Lleida.