Signatura de la renovació del conveni entre la Fundació ICG i l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà l’acte de la renovació del conveni entre la Fundació ICG i l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell, que tindrà lloc a la Sala Viladrich del Palau de la Diputació.   L’acte comptarà amb la participació del president del Grup ICG, Andreu Pi; el president de la Fundació ICG, Antoni Siurana; el secretari de la Fundació Julià Carbonell, Antoni Pallès, i el gerent de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell, Joan Cortina. També hi assistiran els vicepresidents de la Diputació Jordi Latorre i Estefania Rufach; la directora general financera i acció corporativa d’ICG, Meritxell Pi, i el director de Comunicació, Relacions Institucionals i RSC del Grup ICG, Berenguer Pla.

Descarregar esdeveniment