Sessió inaugural tècnica de les obres de rehabilitació de l’Església de la Sang
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la sessió inaugural tècnica de les obres de rehabilitació de l’església de la Sang de Lleida. L’acte comptarà també amb les intervencions de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; la directora dels Serveis Territorials de Cultura a Lleida, Montse Parra; el prior de la Venerable Congregació de la Puríssima Sang, Eduard Segarra; l’arquitecte, Carles Pubill, i el conservador-restaurador, Ramon Solé.