Sessió inaugural de l’Aula d’Extensió Universitària de Cervera “Canceller Dou”. Auditori Municipal de Cervera
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà en la sessió inaugural de l’Aula d’Extensió Universitària de Cervera “Canceller Dou” que es farà a l’Auditori Municipal de Cervera.