Sessió de formació sobre noves tecnologies
El director del Patronat de Turisme, Juli Alegre, donarà demà la benvinguda als assistents a la sessió de formació sobre noves tecnologies adreçada als tècnics de les Oficines de Turisme dels Consells Comarcals i les Oficines municipals de Turisme. que tindrà lloc a la sala d’actes de la Diputació de Lleida. La jornada forma part del Programa d’Oficines de Turisme-Ara Lleida que organitza el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. En aquesta ocasió, la sessió porta per títol “10 eines de gestió de xarxes socials que estalvien temps i diners” i el ponent serà el representant de l’empresa Kiribatis, Daniel Gutiérrez.