Seminari-col·loqui ‘Mobilitzem-nos, món rural. Noves ruralitats per als territoris històrics’
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach donarà la benvinguda del Seminari-col·loqui ‘Mobilitzem-nos, món rural. Noves ruralitats per als territoris històrics’, que se celebrarà els dies 17 i 18 de novembre a l’Aula Magna de l’IEI i Torrebesses.